zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Kadencja 2010 - 2014
Rada Miasta Opola
XIX Sesja w dniu 28 sierpnia 2025, godz. 09:00
w sala nr 312. im. K. Musioła w opolskim ratuszu
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miasta Opola
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji.
2.
Stwierdzenie prawomocności sesji.
3.
Zatwierdzenie protokołu z XVII i XVIII sesji.
17. protokół z sesji - 27 czerwca 2025 r..pdf (0,29MB)
18. protokół z sesji - 3 lipca 2025 r..pdf (0,45MB)
4.
Wybór sekretarza sesji.
5.
Porządek obrad sesji.
6.
Interpelacje radnych.
7.
Informacja o działalności kontrolnej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu w roku 2024 (druk nr 381) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
druk nr 381.pdf (0,63MB)
8.
Uchwała w sprawie założenia Branżowego Centrum Umiejętności nr 3 w Opolu i włączenia go do Zespołu Szkół Elektrycznych im. Tadeusza Kościuszki w Opolu (druk nr 378) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.
druk nr 378.pdf (0,39MB)
9.
Uchwała w sprawie powierzenia wykonania zadania własnego z zakresu strefy płatnego parkowania Zakładowi Komunalnemu Sp. o.o. z siedzibą w Opolu (druk nr 379) - opiniuje Komisja Infrastruktury.
druk nr 379.pdf (0,25MB)
10.
Uchwała w sprawie ustalenia przebiegu drogi gminnej Nr 103612 O w Opolu (druk nr 380) - opiniuje Komisja Infrastruktury.
druk nr 380.pdf (0,24MB)
11.
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Samborskiej w Opolu (druk nr 382) - opiniuje Komisja Infrastruktury.
druk nr 382.pdf (0,93MB)
analiza do druku nr 382.pdf (0,32MB)
12.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej (druk nr 383) - opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.
druk nr 383.pdf (0,24MB)
załącznik mapowy Wrzoski.pdf (0,36MB)
13.
Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.
14.
Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.
15.
Pytania w sprawach bieżących.
16.
Komunikaty.
17.
Zamknięcie sesji.