Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności sesji.
3.
Zatwierdzenie protokołu z XIII sesji.
4.
Wybór sekretarza sesji.
7.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Opola (druk nr 296) – opiniuje Komisja Budżetowa + autopoprawka (druk nr 296-A)
8.
Uchwała w sprawie korekty budżetu miasta Opola na 2025 rok (druk nr 297) – opiniuje Komisja Budżetowa + autopoprawka (druk nr 297-A)
9.
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu za 2024 rok oraz informacja w zakresie potrzeb pomocy społecznej (druk nr 288) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.
10.
Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Bierkowice północ I” w Opolu (druk nr 286) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
11.
Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Śródmieście IIIc” w Opolu (druk nr 287) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
12.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendiów dla studentów uczelni z Opola wykazujących się znaczącymi osiągnięciami – Program Stypendialny pn.: „Stypendia Prezydenta Miasta Opola” (druk nr 289) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury + autopoprawka (druk nr 289-A)
13.
Ocena zasobów pomocy społecznej dla Miasta Opola za rok 2024 (druk nr 290) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.
14.
Uchwała w sprawie ustalenia przebiegu dróg powiatowych na terenie miasta Opola (druk nr 291) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
15.
Uchwała w sprawie zaliczenia dróg bez nazwy w Opolu do kategorii drogi gminnej oraz ustalenie przebiegu drogi gminnej (druk nr 292) – opiniuje Komisja Infrastruktury + autopoprawka (druk nr 292-A)
16.
Uchwała w sprawie uchylenia uchwały nr XIII/217/25 (druk nr 299) – otrzymują wszyscy radni.
17.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na umieszczenie tablicy upamiętniającej żołnierzy Wojska Polskiego (druk nr 300) – otrzymują wszyscy radni.
18.
Uchwała w sprawie powierzenia Miejskiemu Zakładowi Komunikacyjnemu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opolu zadania własnego Gminy z zakresu dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w mieście Opolu do szkół i ośrodków szkolno – wychowawczych poza Miastem Opole (druk nr 303) – otrzymują wszyscy radni.
19.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na nabycie zabudowanej nieruchomości gruntowej (druk nr 306) – otrzymują wszyscy radni.
20.
Uchwała w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 294) – otrzymują wszyscy radni.
21.
Rozpatrzenie skargi należącej do właściwości Rady Miasta Opola - Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu (druk nr 295) – otrzymują wszyscy radni.
22.
Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.
23.
Pytania w sprawach bieżących.