Porządek obrad
1.
Zatwierdzenie protokołu nr 13/2025 Komisji Budżetowej Rady Miasta Opola z posiedzenia w dniu 22 maja 2025 r. oraz zatwierdzenie protokołu 14/2025 Komisji Budżetowej Rady Miasta Opola ze wspólnego posiedzenia Komisji w dniu 11 czerwca 2025 r.
2.
Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Opola (druk nr 353).
3.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie korekty budżetu miasta Opola na 2025 rok (druk nr 354).
4.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustanowienia zasad przyznawania diet dla przewodniczących zarządów dzielnic oraz przewodniczących rad dzielnic w Mieście Opolu (druk nr 350).
5.
Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określania zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2025 rok dla miasta Opola (druk nr 355).
6.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków umorzenia w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, w zakładzie opiekuńczo-leczniczym, w zakładzie pielęgnacyjno-opiekuńczym lub w zakładzie rehabilitacji leczniczej (druk nr 356).
7.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie powierzenia wykonania zadania własnego z zakresu strefy płatnego parkowania Zakładowi Komunalnemu Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu (druk nr 362).
8.
Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przekazania Policji środków finansowych stanowiących dochody własne Miasta Opola z przeznaczeniem na rekompensatę pieniężną za czas służby ponadnormatywnej w 2025 roku (druk nr 364).
9.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości gminnej, na okres 30 lat (druk nr 365).