« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

3. Wybór sekretarza sesji.

4. Porządek obrad sesji.

a) Sprawozdanie z działań podejmowanych na terenie nadzoru wodnego w Kluczborku na obszarach powiatu: Kluczborskiego, Opolskiego, Namysłowskiego, Oleskiego za rok 2024 (druk nr 373) - otrzymują wszyscy radni.

6. Przedstawienie sprawozdań z działań podejmowanych na terenie nadzoru wodnego:

a) w Opolu na obszarach powiatów M. Opole, Opolski, Krapkowicki, Brzeski, Prudnicki, Nyski za rok 2024 (druk nr 348) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

b) w Strzelcach Opolskich na obszarach powiatów Strzeleckiego, Opolskiego, M. Opole, Oleskiego, Lublinieckiego, Gliwickiego, Krapkowickiego za rok 2024 (druk nr 346) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

7. Uchwała w sprawie ustanowienia zasad przyznawania diet dla przewodniczących zarządów dzielnic oraz przewodniczących rad dzielnic w Mieście Opolu (druk nr 350) – opiniuje Komisja Budżetowa.

8. Uchwała w sprawie zniesienia nazwy ulicy Kanałowa (druk nr 351) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

9. Uchwała w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej Wisławy Szymborskiej (druk nr 352) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

10. Uchwała w sprawie odwołania ławnika (druk nr 347) – opiniuje Komisja Rewizyjna.

11. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Opola (druk nr 353) - opiniuje Komisja Budżetowa + autopoprawka (druk nr 353-A).

12. Uchwała w sprawie korekty budżetu miasta Opola na 2025 rok (druk nr 354) - opiniuje Komisja Budżetowa + autopoprawka (druk nr 354-A).

13. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2025 rok dla miasta Opola (druk nr 355) - opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia, Komisja Budżetowa.

14. Uchwała w sprawie określenia szczegółowych warunków umorzenia w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, w zakładzie opiekuńczo-leczniczym, w zakładzie pielęgnacyjno-opiekuńczym lub w zakładzie rehabilitacji leczniczej (druk nr 356) - opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia, Komisja Budżetowa.

15. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego przez Miasto Opole z Gminą Prószków w sprawie powierzenia Miastu Opole zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej polegającego na kierowaniu mieszkańców Gminy Prószków do środowiskowego domu samopomocy w Opolu (druk nr 357) - opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

16. Uchwała w sprawie lokalizacji kasyna gry (druk nr 358) - opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

17. Uchwała w sprawie lokalizacji kasyna gry (druk nr 359) - opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

18. Uchwała w sprawie lokalizacji kasyna gry (druk nr 360) - opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

19. Uchwała w sprawie lokalizacji kasyna gry (druk nr 361) - opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

20. Uchwała w sprawie powierzenia wykonania zadania własnego z zakresu strefy płatnego parkowania Zakładowi Komunalnemu Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu (druk nr 362) - opiniuje Komisja Infrastruktury i Komisja Budżetowa.

21. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie przekazania Policji środków finansowych stanowiących dochody własne Miasta Opola z przeznaczeniem na rekompensatę pieniężną za czas służby ponadnormatywnej w 2025 roku (druk nr 364) - opiniuje Komisja Budżetowa

22. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości gminnej, na okres 30 lat (druk nr 365) - opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.

23. Rozpatrzenie skargi należącej do właściwości Rady Miasta Opola.

24. Pytania w sprawach bieżących.

25. Komunikaty.

26. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej