Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności sesji.
3.
Zatwierdzenie protokołu z XVII i XVIII sesji.
4.
Wybór sekretarza sesji.
7.
Informacja o działalności kontrolnej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu w roku 2024 (druk nr 381) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
8.
Uchwała w sprawie założenia Branżowego Centrum Umiejętności nr 3 w Opolu i włączenia go do Zespołu Szkół Elektrycznych im. Tadeusza Kościuszki w Opolu (druk nr 378) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.
9.
Uchwała w sprawie powierzenia wykonania zadania własnego z zakresu strefy płatnego parkowania Zakładowi Komunalnemu Sp. o.o. z siedzibą w Opolu (druk nr 379) - opiniuje Komisja Infrastruktury.
10.
Uchwała w sprawie ustalenia przebiegu drogi gminnej Nr 103612 O w Opolu (druk nr 380) - opiniuje Komisja Infrastruktury.
11.
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Samborskiej w Opolu (druk nr 382) - opiniuje Komisja Infrastruktury.
12.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej (druk nr 383) - opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.
13.
Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.
14.
Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.
15.
Pytania w sprawach bieżących.