« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

4. Wybór sekretarza sesji.

5. Porządek obrad sesji.

6. Interpelacje radnych.

7. Informacja o działalności kontrolnej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu w roku 2024 (druk nr 381) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

8. Uchwała w sprawie założenia Branżowego Centrum Umiejętności nr 3 w Opolu i włączenia go do Zespołu Szkół Elektrycznych im. Tadeusza Kościuszki w Opolu (druk nr 378) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.

9. Uchwała w sprawie powierzenia wykonania zadania własnego z zakresu strefy płatnego parkowania Zakładowi Komunalnemu Sp. o.o. z siedzibą w Opolu (druk nr 379) - opiniuje Komisja Infrastruktury.

10. Uchwała w sprawie ustalenia przebiegu drogi gminnej Nr 103612 O w Opolu (druk nr 380) - opiniuje Komisja Infrastruktury.

11. Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Samborskiej w Opolu (druk nr 382) - opiniuje Komisja Infrastruktury.

12. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej (druk nr 383) - opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.

13. Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.

14. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

15. Pytania w sprawach bieżących.

16. Komunikaty.

17. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej