« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

5. Porządek obrad sesji.

11. Sprawozdanie w sprawie realizacji „Programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na rok 2024” (druk nr 316) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

15. Roczny raport o stanie realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Opola na lata 2021-2025 (druk nr 325) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

16. Raport z wykonania w 2024 roku Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023 - 2026, a także efekty jego realizacji (druk nr 314) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

17. Informacja o realizacji w 2024 roku zadań ujętych w Miejskim Programie Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w Mieście Opolu na lata 2021 – 2025 (druk nr 320) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

20. Uchwała w sprawie określenia szczegółowych warunków umorzenia w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, w zakładzie opiekuńczo-leczniczym, w zakładzie pielęgnacyjno-opiekuńczym lub w zakładzie rehabilitacji leczniczej (druk nr 321) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Społeczna i Zdrowia.

35. Uchwała w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych i dworca wyznaczonego do udzielania pomocy osobom niepełnosprawnym i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej, których właścicielem albo zarządzającym jest Miasto Opole (druk nr 331) – opiniuje Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury oraz Komisja Społeczna i Zdrowia + autopoprawka (druk nr 331-A).

40. Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.

42. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

43. Pytania w sprawach bieżących.

46. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej